Lampa KEMPER Tornado Piezo, plast, na prepichovaciu kartuš

Kód: 217342
20 € / ks 16,67 € bez DPH
Skladom (>2 ks)
Môžeme doručiť do:
27.11.2024
Možnosti doručenia

Detailné informácie

Vyhoda-dorucenie Vyhoda-cena Vyhoda-cena Vyhoda-cena

Podrobný popis

- ľahká, odolná spájkovacia lampa s plastovým držiakom kartuši a patentovaným systémom zámku proti uvolneniu kartuše
- ergonomicky tvarovaná pogumovaná rukovät s jednoduchým ovládaním
- intenzívnejší plamen
- piezo elektrické zapalování (až 90 000 zapálení)
- plynulá regulacia výkonu
- vhodná nápln: prepichovacia kartuš 190 g (nie je súčasťou balenia)
- priemer trysky: 0,25 mm
- výkon: 1,37 kW
- rozmery 24 x 10,5 x 19 cm
Použitie:
- spájkovanie
- nahrievanie
- podpalovanie krbu, kotla, ohniska, grilu
- rozmrazovanie
- opalovanie
- cukrárenské úcely
- laboratorné práce

Dodatočné parametre

Kategória: Spajkovacie lampy
Hmotnosť: 0.59 kg
Materiál: kov
Výkon (kW): 1,37 kW
Rozmery: 24x10,5x19 cm
Typ kartuše: prepichovacia 190 g
Hmotnosť: 0,6 kg
Priemer trysky: 0,25 mm
Puzdro: Nie
Elektroodpad: Nie
Držiak: Áno
Typ: ručné
Smart: Nie
Druh náradia: ostatné
Kufor: Nie

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole:

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole:

Kemper

Spoločnosť Kemper od roku 1953 ponúka kompletný sortiment spotrebičov LPG. Jej sídlo je v meste Parma v Taliansku. Spočiatku sa špecializovali na produkty pre kvalitné zváranie (airpropanic a bigas). Venovali sa dvom rôznym zákazníckym segmentom: pre profesionálov to bolo prostredníctvom značky Walkover a hobby. V tom čase prišlo pre nich dôležité know-how, ktoré bolo potrebné preto, aby sa rozšírila ich špecializácia. Vtedy sa začal vývoj nových výrobných liniek a výroba od profesionálneho kúrenia, kempingových výrobkov až po grilovanie.

Kemper

 
 Vďaka 65 ročnému pôsobeniu firmy Kemper na trhu patrí spoločnosť do tretej generácie rodiny Mori. Tím 75 zamestnancov spája vysoko špecializované osobnosti z oblasti výskumu a vývoja, výroby a logistiky, predaja, marketingu a ďalších. Talianska DNA, ktorá ide ruka v ruke s medzinárodnou mentalitou, poháňaná túžbou spojiť to najlepšie z talianskeho štýlu so špecifikami trhov, na ktorých s vášňou pôsobí: viac ako 50 v Európe, Ázii, Afrike, Amerike a Oceánii .

 

your-image-description