Vítame Vás v novej časti blogu od eshopu TVOJFON.sk, kde sa dozviete zaujímavé informácie o spoločensky prospešných aktivtách od spoločnosti Apple a organizácie (RED).
Spoločnosť Apple svojimi aktivitami dlhodobo pomáha, kde je potrebné. V spolupráci s organizáciou (RED) sa spoločnosť Apple rozhodla, že pri predaji produktov červenej farby (RED) celý zisk odovzdá neziskovej organizácií RED. V priebehu 14 rokov spolupráce s touto organizáciou Apple prispel už takmer 250 miliónov dolárov na financovanie programov proti liečbe ochorení HIV a AIDS. Tento rok 2021 sa spoločnosť Apple rozhodla, že v spolupráci s organizáciou RED presmeruje 100 % výnosov z predaja modelov (PRODUKT) RED do Globálneho fondu boja proti pandémii COVID ‑ 19.
Tieto financie budú použité na zabezpečenie zdravotnej starostlivosti v najviac ohrozených oblastiach. Ide o nákup liekov, zabezpečenie zdravotných pomôcok a omnoho viac podporných aktivít v rámci podpory zdravotníctva a liečby. Takisto sa pomôžu zachovať aj exitujúce programy, ktoré zachraňujú ohrozených ľudí v subsaharskej Afrike. HIV/AIDS patrí medzi najzávažnejšie problémy verejného zdravia a taktiež medzi najčastejšiu príčinu úmrtí v Afrike. Hoci je Afrika domovom až 14,5% obyvateľov Zeme, odhaduje sa, že na tomto kontinente žije až 67% všetkých nakazených z celého sveta. V Afrike sa v roku 2009 úmrtnosť na AIDS pohybovala až na úrovni 72%.
Väčšina nakazených chorobami HIV/AIDS je z Afriky. Dáta z SME.sk
O organizácií (RED)
(RED) spolupracuje s najväčšími svetovými značkami, ako sú Apple, Bank of America, Amazon, Louis Vuitton a mnoho iných v boji proti zdravotným hrozbám.
Organizácia (RED) patrí medzi divíziu kampane The ONE Campaign, ide o medzinárodnú kampaň zameranú na boj proti extrémnej chudobe a chorobám, ktorým je možné predchádzať aktivitami do roku 2030, aby malo čo najviac ľudí aj z týchto odľahlých oblastí možnosť žiť dôstojný život s príležitosťami. ONE verí, že boj proti chudobe nie je len o charite, ale o spravodlivosti a rovnosti
Divíziu (RED) založili Bono (spevák kapely U2) a Bobby Shriver (novinár) v roku 2006, aby urobili zo spoločnosti aktívnu organizáciu v boji proti pandémií AIDS. Dnes táto organizácia bojuje aj proti naliehavej hrozbe COVID a jej devastačnému vplyvu na najzraniteľnejšie komunity, čím odpovedá na skutočnosť globálnej zodpovednosti a spolupráce.
(RED) spolupracuje s najväčšími svetovými značkami pri vytváraní (RED) produktov, z ktorých zisky idú na pomoc. Tieto peniaze sa zbierajú pre GLOBAL FUND, jedného z najväčších svetových poskytovateľov financií pre globálne zdravie. Každá akcia, ktorú vykonáte pri označení produktov alebo služieb (RED), pomáha zachraňovať životy.
Peniaze vyzbierané partnermi a kampaňami (RED) putujú priamo na posilnenie zdravotníckych systémov a podporu programov na záchranu života v komunitách, kde pandémia zasiahla najviac. Viac informácií sa dozviete priamo na webe organizácie RED.org
VYBRAŤ Z PONUKY PRODUKTOV (RED) SI MÔŽETE TU