Xiaomi Redmi 14C | 4G | Dual Sim | 8GB RAM | 256GB | Zelená - Green
Kód: 6941812738870Podrobný popis
Popis produktu nie je dostupný
Dodatočné parametre
Kategória: | Mobilné telefóny Xiaomi 14 |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Hmotnosť: | 0.7 kg |
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Xiaomi
Xiaomi je čínska nadnárodná spoločnosť, ktorá patrí medzi niekoľko najväčších technologických spoločností s globálnym pôsobením. Zakladateľom spoločnosti Xiaomi Inc. so sídlom v Pekingu je Lei Jun, ktorý spája slovo „Xiao“ (v preklade ryža/proso) s budhistickým konceptom, že jediné zrnko ryže je veľké ako hora, čo naznačuje vytrvalosť spoločnosti. Firemné pobočky sa nachádzajú vo viac ako 100 krajinách a regiónoch, napríklad v Číne, Malajzii, Singapure, či v Indii, v ktorej vedie spoločnosť zoznam najpredávanejších telefónov, ale aj v mnohých ďalších krajinách.
V roku 2014 bola spoločnosť vyhlásená za svetovo najuznávanejší technologický startup. Ide o spoločnosť, ktorá nemá len široké, ale aj rôznorodé produktové portfólio – od smartfónov, cez notebooky, mobilné aplikácie, mobilné príslušenstvo, nositeľné zariadenia, domáce spotrebiče až po inteligentnú obuv, batohy, okuliare, vankúše, dáždniky a mnoho iného. Medzi komodity smartfónov spoločnosti Xiaomi patria rôzne série, ako napríklad Mi Series, Mi Note Series, Mi Max Series, Mi Mix Series, Mi NoteBook Series, Redmi Series, Blackshark alebo Pocophone.
Cieľom značky Xiaomi je predovšetkým udržiavanie vysokej kvality pri zároveň nízkej cene. Svoj prvý smartfón spoločnosť vydala v druhej polovici roka 2011, kedy získala svoj podiel na trhu v Číne a svoj sortiment rozšírila o ďalšiu spotrebnú elektroniku. Prvým smartfónom bol smartfón Xiaomi M1, ktorého predaj sa začal v októbri 2011. Úspech sa dostavil a v decembri toho istého roku bol model smartfónu Xiaomi M1 najvyhľadávanejším telefónom v Číne, pričom počas prvých 34 hodín predaja si tento telefón pred-objednalo približne 300 tisíc zákazníkov. Spoločnosť vďaka vytrvalej chuti experimentovať a snahe ponúknuť zákazníkovi prémiový produkt pri extrémne nízkej cene dokáže konkurovať aj na telefónom z radov Samsungu, či Apple.