Apple EarPods slúchadlá s USB-C | Biele - White
Kód: MTJY3ZEUPodrobný popis
Apple EarPods USB-C Slúchadlá MMTN2ZM/A Biele (Bulk)
Mimoriadne komfortné slúchadlá Apple Earpods ktoré padnú ako uliate akémukoľvek tvaru ucha. Prinášajú vám vysoko kvalitný zvuk s dôrazom pre minimálny únik vašej obľúbenej hudby. Hlbšie a bohatšie basy s vami zarezonujú. Kábel so smart ovládaním, pomocou ktorého môžete prepnúť svoju obľúbenú hudbu alebo podcasty. Apple myslel aj na športovcov a preto sa sústredil na maximálnu odolnosť proti potu a vode. To že tieto slúchadlá v testoch porovnávajú s drahšími modelmi dokazuje to, že Earpods od apple nie sú len tak nejaké slúchadlá.
- Pozastaviť skladbu - Stlačením stredného tlačidla pozastavíte skladbu, poprípade video.Opätovným stlačením obnovíte prehrávanie.
- Preskočiť skladbu - stlačením stredného tlačidla dvakrát rýchlo po sebe preskočíte skladbu dopredu.
- Preskočiť skladbu dozadu- stlačením stredného tlačidla trikrát rýchlo po sebe pretočíte skladbu dozadu.
- Pretáčanie skladby - stlačením stredného tlačidla dvakrát rýchlo po sebe a následným podržaním pretočíte skladbu dopredu
- Prichádzajúci hovor - stlačením tlačidla príjmete hovor
- Ukončenie hovoru - stlačením tredného tlačidla ukončíte hovor
- Prepnutie na prichádzajúci hovor alebo podržaný hovor, podržanie prebiehajúceho hovoru - stlačením stredného tlačidla príjmete prichádzajúci hovor a podržíte prebiehajúci. Opätovným stlačením tlačidla prepnete a pôvodný.
- Asistent Siri - podržaním tlačidla kým nezaznie pípnutie a následným pustením tlačidla môžete zadať povel Hey Siri :)
- Možnost fotografovania - staci pokiaľ stlačíte + alebo – na slúchadlách a vytvorite snímok
Slúchadla (Bulk) bez krabičkové balenie.
Dodatočné parametre
Kategória: | Káblové s konektorom USB-C |
---|---|
Záruka: | 1 rok |
Hmotnosť: | 0.1 kg |
Farba: | Biela |
? Konektor slúchadiel: | USB-C |
Typ konštrukcie slúchadiel: | Kôstkové |
Typ slúchadiel: | do uší |
Typ prenosu: | káblové |
Typ pripojenia: | USB-C |
Ovládanie hlasitosti: | na slúchadlovom káble |
Mikrofón: | áno |
Prijatie hovoru: | áno |
Dĺžka prívodného kábla: | 1.2m |
Vhodné pre šport: | áno |
ANC (Potlačenie okolitého ruchu): | nie |
True wireless: | nie |
Odnímatelný kábel: | nie |
Detské slúchadlá: | nie |
Akustický systém: | polouzavretý |
Ďalšie vlastnosti: | Hi-Fi |
Meranie tepu: | nie |
Farba: | biela |
Hmotnosť výrobku: | 0.1 kg |
Frekvenčný rozsah: | 5 Hz až 21 kHz |
Impedancia (pri 100 Hz): | 23 ohmov |
Citlivosť (pri 100 Hz): | 109 dB SPL / mW |
Apple Ear Pods - Review
Apple Special Event 2012 - EarPods Introduction
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Apple
Spoločnosť Apple Inc. je americká spoločnosť, ktorá je známa svojim logom zahryznutého jablka. Toto logo predstavuje pokrok v technologickom svete už niekoľko desiatok rokov. So spoločnosťou sa spája mnoho významných osobností, produktov, ale aj množstvo vzostupov a pádov. V apríli 1976 Steve Jobs a Steve Wozniak založili spoločnosť na základe ich spoločnej túžby po poznaní a snahy vytvoriť vlastný produkt. Zakladatelia Apple však vo svojich začiatkoch nemali pre založenie spoločnosti žiaden potrebný kapitál.
Práve kvôli tomu sa Jobs rozhodol predať svoj starý Volkswagen a Wozniak svoju kalkulačku HP-65, ktorá bola prvou programovateľnou kalkulačkou, pričom v tej dobe stála neuveriteľných 795 dolárov. Prvé roky po založení patrili zostrojeniu funkčného prototypu Apple I a po jeho vypredaní začali pracovať na novom počítači Apple II. Na trh začali prichádzať konkurenčné výrobky od IBM, no Apple II sa líšil typickým elegantným vzhľadom. Pri tomto modely došlo k razantnej zmene loga na jednoduché a pestrofarebné logo, ktoré s menšími obmenami ostalo spoločnosti dodnes, pretože nahryznuté jablko je ľahko odlíšiteľné od iného ovocia.
Úplne prvé logo znázorňovalo Isaaca Newtona ako sedí a číta pod jabloňou, na ktorej visí jablko. Toto jablko neskôr padá na jeho hlavu, čím dokazuje gravitáciu. Logo, ktoré nám je známe v súčasnosti, bolo navrhnuté Robom Janoffom v roku 1977, vtedy však bolo vo farbách dúhy. Jednou zo zaujímavostí je, že po vydaní prvého iPhonu ho dostal každý zamestnanec v spoločnosti ako darček, avšak podmienkou bolo pracovať v spoločnosti minimálne po dobu jedného roka. O úspechu spoločnosti svedčí aj fakt, že doména „apple.com“ sa nachádza medzi 50 najnavštevovanejšími webovými stránkami na svete.