Lenovo Legion H600 Gaming Headset Stingray

Kód: ACLE-GXD1C98345
SK distribúcia
Značka: Lenovo
69 € / ks 57,50 € bez DPH
Skladom (1 ks)
Môžeme doručiť do:
7.11.2024
Možnosti doručenia

Detailné informácie

Vyhoda-dorucenie Vyhoda-cena Vyhoda-cena Vyhoda-cena

Podrobný popis

LENOVO Legion H600 bezdrôtový hrací headset Slúchadlá Legion H600 sú navrhnuté tak, aby poskytovali skutocne bezdrôtový zvuk ako žiadne iné - majú špickový bezdrôtový prijímac 2,4 GHz, zvuk na úrovni profesionálnych turnajov, káblové a magnetické kontaktné nabíjanie a 3,5 mm jack pre bezproblémovú podporu viacerých platforiem. Jej najcharakteristickejšou vlastnostou je možnost bezdrôtového nabíjania pri zavesení na novú hernú stanicu Legion S600, takže si nemusíte zaneradit stôl ani pamätat na zapojenie nabíjacieho kábla. Kapacita batérie: 1200 mAh Farba: Sting Grey (sivá) Konektivita: 2.4 GHz bezdrôtovo pomocou nano-USB alebo káblovo pomocou 3.5 mm audio jack Dlžka kábla: 3.5 mm - 1,2 ma USB napájanie 1 m Hmotnost: 320 g Frekvencný rozsah: 20 Hz - 20 kHz Výdrž na jedno nabitie: až 20 hodín

Dodatočné parametre

Kategória: Bezdrôtové slúchadlá cez hlavu
Záruka: 1 rok
Hmotnosť: 0.3 kg

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole:

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole:

Lenovo

Spoločnosť Lenovo vznikla zakúpením divízie osobných počítačov IBM skupinou Lenovo Group. Firma bola založená v roku 1988 v Pekingu. Lenovo sa zameriava na vývoj, výrobu a predaj vysoko kvalitných, spoľahlivých a jednoducho použiteľných technologických produktov a služieb pre zákazníkov z celého sveta.

Do jeho produktového portfólia sú zaradené nielen osobné počítače, ale aj tablety, monitory, smartfóny, príslušenstvo, rôzne zariadenia na ukladanie dát, riešenie pre inteligentnú domácnosť a inteligentné spolupráce, rozšírená a virtuálna realita (AR/VR), komerčný internet vecí (IoT), softvér, služby a dátové centrá inteligentnej infraštruktúry. Lenovo má množstvo pobočiek vo viac ako 60 krajinách, aj na Slovensku, no svoje produkty však predáva približne v 160 krajinách. Väčšina produktov sa vyrába vo vlastných zariadeniach – viac ako väčšina ostatných dodávateľov hardvéru. Vďaka tomuto hybridnému modelu je možné efektívne prichádzať na trh s novými inováciami a zároveň mať aj väčšiu kontrolu nad vývojom produktov a dodávateľským reťazcom, pokiaľ ide o výhody v kvalite, zabezpečenie a dobu uvedenia na trh.

Spoločnosť sa snaží o zlepšenie environmentálnej udržateľnosti a plnenia sociálnej zodpovednosti. Lenovo je odhodlané znížiť dopady svojich obalov na životné prostredie aj používaním baliacich materiálov na bio bázenavrhovaním ľahších paliet, či znížením používania baliacej pásky.

your-image-description